Các ngôi sao Hollywood quảng cáo cho Bulgaria như điểm đến cho du lịch điện ảnh


Các ngôi sao Holywood nổi tiếng Antonio Banderas , Salma Hayek , Sylvester Stallone , Jason Statham cùng tham gia vào một clip mới quảng cáo về Bulgaria như một điểm đến du lịch.

Các ngôi sao thậm chí không nhận một khoản thù lao nào cho sự hiện diện của họ trong video, Nova TV thông báo.

Ngoài việc chiếu trên Internet, truyền hình và các triển lãm quốc tế, clip mới này sẽ được phát sóng cả trong buổi trình chiếu bộ phim Bulgaria được đề cử cho giải ” Oscar ” tại Los Angeles, bộ phim “Tòa án”.

Những siêu sao hành động Holywood đến Bulgaria

” Clip này đã hoàn toàn thay đổi cách chúng ta muốn nói về đất nước của chúng ta. Nó cho thấy cả mối quan hệ chặt chẽ giữa du lịch và điện ảnh, với điều này chúng ta hy vọng sẽ thu hút sự được nhiều hơn sự chú ý đến Bulgaria”, Bộ trưởng Du lịch Nikolina Angelkova bình luận.

Bà nhấn mạnh rằng để quay video này nhà nước không hề đầu tư một xu nào cả. ” Tất cả mọi thứ mà chúng ta đã bỏ ra la rất nhiều sức lực, rất nhiều thời gian, nhiều cuộc đàm phán và thuyết phục vì vậy thật đáng quý biết bao nhiêu những con người này với khuôn mặt và tên tuổi của mình giúp chúng ta quảng bá đất nước Bulgaria”, Bộ trưởng Angelkova nói.

Холивудски звезди рекламират България като дестинация за кино туризъм

Големите Холивудските звезди Антонио Бандерас, Салма Хайек, Силвестър Сталоун и Джейсън Стейтъм участват в нов клип, който рекламира България като туристическа дестинация. Звездите дори не са получили хонорар за присъствието им във видеото, информира Нова ТВ.

Освен в интернет, телевизията и на международни изложения новият клип ще се излъчва и по време на представянето на българската номинация за “Оскар” в Лос Анжелис на филма “Съдилището”.

„Клипът изцяло променя начина, по който искаме да се говори за страната ни. Той показва и тясната връзка между туризма и киното, с което се надяваме да привлечем още по-голямо внимание към България”, коментира министърът на туризма Николина Ангелкова.

“Работим по този клип близо 10 месеца и мога да кажа, че това е сред най-добрите примери за публично-частно партньорство”, коментира Ангелкова, цитирана от пресцентъра си.

Ярив Лернер подчерта колко е важно да се използва по най-добрия начин факта,  че толкова филмови звезди идват да снимат в България. Според него това фокусира вниманието към България и я прави много по-популярна и желана. Той отбеляза, и че киноиндустрията носи много косвени ползи на държавата, като ръст на посещенията в хотелите и заведенията за хранене, разкриване на нови работни места.

Тя подчерта, че за заснемането на видеото държавата не е вложила нито лев. „Всичко, което похарчихме, бяха много усилия, много време, много преговори и убеждения затова колко си заслужава тези хора да застанат с лицето и името си и да ни помогнат да популяризираме нашата страна”, каза още министър Ангелкова.

Vesti.bg

Холивудски звезди рекламират България по света

“България е мястото!“, казва екшън звездата Силвестър Сталоун в нов клип, рекламиращ страната ни като туристическа дестинация. Видеото бе представено в неделя от министъра на туризма Николина Ангелкова, която акцентира върху възможностите за привличане на туристи от снимането на фирми у нас.

В клипа участват още актьорите Салма Хайек, Антонио Бандерас, Джейсън Стейтъм, Ейдриън Броуди, Шохрех Агдашлу, както и режисьорът Том Кърк и продуцентите Алън Сейгъл и Лез Уелдън. Те не просто рекламират страната ни, а показват личното си отношение към България и българите. Те разказват пред камерата своите преживявания при снимането на филми в страната ни.

За видеото държавата не е давала пари, то е изработено като филмовото студио “Ню Бояна”, където са снимали холидувдските звезди, са предоставили кадрите с техните мнения за страната ни. Идеята на Министерството на туризма е с този клип да промени начина, по който да се възприема и промотира България.

Правата върху клипа бяха прехвърлени чрез официално споразумение на ведомството от  изпълнителния директор на филмовите студия Ярив Лернер и видеото ще се използва безвъзмездно за популяризиране на възможностите за туризъм в страната ни.

Ангелкова поясни, че наред с всички комуникационни канали като интернет, телевизия, участие на международни изложения и др., новият клип ще се излъчва и по време на представянето на българската номинация за Оскар в Лос Анджелис на филма “Съдилището“. Така не само ще бъде подпомогната българската кандидатура, но и ще бъдат представени на световния филмов елит големите възможности, които България предлага за реализация на техните продукции.

“Клипът показва и тясната връзка между туризма и киното, с което се надяваме да привлечем още по-голямо внимание към България“, коментира Ангелкова. Тя даде пример как туристите в Англия са нараснали с около 50% след излъчването на поредицата за Хари Потър. В Тайланд са отчели ръст от около 22% след премиерата на “Плажът“ с Леонардо ди Каприо, а Хърватска се позиционира като кино дестинация след снимките на шестте сезона на тв сериала “Игра на тронове“.

“Киноиндустрията може да ни помогне да преодолеем и сезонността в туризма“, допълни министърът на туризма.

Според Ярив Лернер е важно да се използва по най-добрия начин факта,  че толкова филмови звезди идват да снимат в България. Според него това фокусира вниманието към страната ни и я прави много по-популярна и желана дестинация. Той обърна внимание и че киноиндустрията носи много косвени ползи на държавата, като ръст на посещенията в хотелите и заведенията за хранене, разкриване на нови работни места и др.

В отговор Ангелкова обяви, че ще се създаде работна група с Министерството на икономиката, която да разработи и предложи стимули за насърчаване на киноиндустрията като данъчна ваканция, данъчен кредит и фискални отстъпки.

“Някои от държавите, които се славят с традиция в киното, като Италия, Франция, Великобритания, Германия, използват комбинирани методи. Други използват само един такъв метод. В някои държави има специални закони за насърчаване на киното и киноиндустрията. Други ги слагат в специални разпоредби. Ние предстои да проучим всички възможности, съобразно нашия пазар и специфика, след което да излезем с предложение ”, посочи Ангелкова.

“Целта е да предложим това, което би било най-подходящо за нашите условия, за да може да има полза”, допълни тя.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Free counters!

%d bloggers like this: