Bulgaria sản xuất siêu xe Sin


Người Bulgaria từ công ty Sin Cars giới thiệu phiên bản series xe thể thao R1 sắp ra mắt chính thức tại Frankfurt.

Siêu xe Bulgarian Sin đã được sản xuất hàng loạt, văn phòng báo chí của nhà sản xuất Sin Cars thông báo. Xe được tạo tại Bulgaria , do đó hầu hết các bộ phận được sản xuất tại đây, còn việc lắp ráp được thực hiện ở Anh vì ở đó việc hợp pháp hóa một siêu xe mới nhanh hơn và dễ dàng hơn.

Một người Bulgaria không ngại mạo hiểm đã thực hiện được giấc mơ tuyệt vời của mình. Ông là Rosen Daskalov, người sáng lập ra công ty SIN CÁ và chiếc xe thể thao Bulgaria thứ hai đưa vào sản xuất sau Bulgar – Alpes. Ý tưởng của ông là để cho thế giới thấy rằng đất nước chúng ta có thể thực hiện được giấc mơ táo bạo mà thoạt nhìn thấy có vẻ mạo hiểm, nhưng lại là thực tế . Tác phẩm của Daskalov và ekip của ông gồm những người Bulgaria và các chuyên gia giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực động cơ thể từ Anh và Đức được mang tên là Sin (tội lỗi) và nghe khá hay.

Sin R1 gây ấn tượng với hình dáng thể thao đặc biệt, còn màu đen mờ bên ngoài tạo cho nó thêm phong cách siêu xe bản địa .

Siêu xe Bulgarian khác với nguyên mẫu xe đua của nó và bao gồm nhiều tính năng mới.

Nội thất được thiết kế mới , bao gồm vô lăng mới lái với các tính năng tích hợp, điều khiển trung tâm mới với các nút tùy chỉnh, tích hợp bằng tay với iPad, hoặc máy tính bảng 7 – inch với Android, ghế ngồi thể thao Recaro , điều hoà không khí, điều khiển cánh không khí phía sau.

Chiếc xe cũng có một hệ thống ống xả mới, kiểm soát lực kéo, ABS, ECU mới và hệ thống cài đặt điện mới với mô-đun công suất mạnh.

Xe được làm chủ yếu bằng sợi carbon, nhờ vậy trọng lượng có 1200 kg.

Xe được phát triển bởi tay đua ô tô Rosen Daskalov từ Rúe, người có kế hoạch sản xuất ít nhất 10 xe mỗi năm.

Phiên bản sản xuất của siêu xe Sin R1 Bulgaria sẽ ra mắt công chúng tại avtoshouto ở Frankfurt vào tháng Chín và sẽ bắt đầu được bán vào mùa thu này, kỳ vọng là model cơ sở giá khoảng 60.000 pound hoặc gần 150 000 leva.

Българската суперкола Sin влиза в производство

ЧЕСТИТО!!!
БЪЛГАРСКИЯТ АВТОМОБИЛ SIN ВЛЕЗЕ В ПРОИЗВОДСТВО.
50 ГОДИНИ СЛЕД ЛЕГЕНДАТА “БУЛГАР-АЛПИН”

Така ще изглежда серийната версия на българския суперавтомобил Sin R1

Българите от Sin Cars показаха серийната версия на своя спортен автомобил R1, който ще направи официалния си дебют на изложението във Франкфурт.

Българският суперавтомобил Sin (от англ. грях) вече е във серийно производство, съобщи пресслужбата на производителя Sin Cars. Създаден в България, откъдето идват и повечето части, а сглобяването се извършва във Великобритания, защото там легализирането на подобен тип коли е по-бързо и лесно.

Един БЪЛГАРИН, който не се страхува да рискува, осъществи голямата си мечта. Казва се Росен Даскалов, създател на компанията SIN CARS и втората българска спортна кола в серийно производство след Булгар-алпин. Идеята му да покаже на света, че и у нас може да бъде осъществявана толкова смела мечта, на пръв поглед звучи авантюристично, но се оказа реалност. Творението на Даскалов и екипа му от българи и опитни специалисти в областта на моторните спортове от Англия и Германия носи греховно име и звучи дяволски добре.

Името SIN идва от терзанието на създателя му, а дяволският глас излиза от цилиндрите на американски V8 двигател. Добре познат от Chevrolet Corvette и изпитан в състезания е 7-литровият V8 LS7 звяр.

Sin R1 впечатлява с изключително спортното си излъчване, а матово черният екстериор придава допълнителна доза стил на родния суперавтомобил.

Българската суперкола се различава от своя състезателен прототип и включва много нови екстри.

Интериорът е с нов дизайн, включващ нов волан с интегрирани функции , нова централна конзола с поръчкови бутони, ръчно интегриран iPad или подобен 7-инчов таблет с Android, спортни седалки Recaro, климатик, контрол на въздушното задно крило.

Колата разполага още и с нова изпускателна система, тракшън контрол, ABS, ново ECU и нова електрическа инсталация с пауър модул.

Задвижването на суперколата се осъществява от 6.2-литров V8 двигател на Chevrolet, който разполага с мощност от 430 к.с. и 575 Нм въртящ момент.

Sin R1 обаче ще има и версии с 530 к.с. и 650 к.с.

Базовият вариант ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.1 секунди, а от 0 до 200 км/ч за 8.7 секунди, а максималната му скорост е 300 км/ч.

Средният разход на гориво на автомобила е 15 литра на 100 км.

Припомняме, че повечето части са създадени в България, но сглобяването на Sin R1 се извършва във Великобритания, защото там легализирането на един нов суперавтомобил е по-бързо и лесно.

Колата е изработена главно от карбонови елементи, благодарение на което има тегло от около 1200 кг или по 1 к.с. на всеки 2.79 килограма.

Колата е разработена от автомобилния състезател Росен Даскалов от Русе, който планира да произвежда поне 10 автомобила годишно.

Производствената версия на българския суперавтомобил Sin R1 ще направи своя публичен дебют на автошоуто във Франкфурт през септември.

Продажбите на българската суперкола ще започнат тази есен, като очакванията са базовият модел да струва около 60 000 британски паунда или почти 150 000 лева.

auto.dir.bg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Free counters!

%d bloggers like this: